HATVAN SZÁZALÉKKAL TÖBB KERÉKPÁR
2013.01.04. 20:29, yoleeka
A Magyar Divatcsarnok a rádió kiállítás után kerékpár kiállítást rendezett. Üdvözölni kell ezt a kezdeményezést, mert a múltban sokszor bíráltuk, hogy ipari üzemeink és kereskedelmi szerveink nem fordítanak elég gondot a közönség tájékoztatására, s nem törődnek eléggé azzal, hogy a vásárlók meg is ismerjék az új gyártmányokat.
Kép: A Csepel Kerékpárgyár 1956-ban gyártásra kerülő új tipusa
S ez a megállapítás persze nemcsak a közszükségleti cikkekre vonatkozik, amelyek propagandája javulóban van, hanem az egyes gépekre és üzemi berendezésekre is, amelyeket gyakran nem ismertek azok a vállalatok, amelyeknek használni kéne. Pedig az effajta kiállítások hatását mutatja az is, hogy a kerékpár kiállítás alatt mintegy 60 százalékkal több kerékpárt adtak el, mint a múlt év hasonló időszakában, s az emelkedés jó része egészen bizonyosan a kiállítás érdeme, amelyet körülbelül 60-80 000 ember látogatott meg.
A "Velocipédtől a versenykerékpárig" című kiállítás bemutatta a kerékpár fejlődését s ami a leglényegesebb, a Csepel Kerékpárgyár jelenlegi összes kerékpárgyártmányait és azt a kerékpártípust is, amit a közeljövőben gyártani fognak. A kiállításon voltak műszaki bemutatók is. A közönség megismerkedhetett egyes kerékpáralkatrészek gyártási folyamatával s a hibavizsgálat korszerű módszereivel. A Magyar Divatcsarnok a bemutató-sorozatot tovább kívánja folytatni e ezzel igen jó szolgálatot tesz a magyar ipar új gyártmányai népszerűsítésének.
Biztos, hogy a kiállítás látogatói közül sokan kaptak kedvet ahhoz, hogy megtakarított pénzükért kerékpárt vásároljanak és növeljék a kerékpár sportolóknak a számát.
Cikk forrása: szabadnet.origo.hu